Johanna fyllde 20.


Igår för en vecka sedan fyllde min bästa vän Johanna år.


Året innan var vi i Sydney och gjorde en lista över saker hon skulle göra innan hon fyllde nitton. Typ bada i Hyde Parks fontän och lite sådant galet. Detta år hade vi ingen lista. Och vi var inte utomlands heller.


Jag frågade om vi skulle bowla för det är hon duktig på (och inte jag!). Men så blev det inte utan vi gick och fikade istället.


På kvällen hade hon födelsedagsmiddag och Anton var där.


Det var även Jonatan.


Under kvällen hade hennes lillasyster Matilda mini-konsert med Johannas (och mina) favoritlåtar.



Och sedan var den fina födelsedagen tråkigt nog slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0