To be alone with you.



I take care of you. If you ask me to. En sångrad som fyller rummet och hela mig. Snälla gör det. Jag har alldeles för mycket att göra men springer istället runt på stan och köper kläder som får mig att må bra men som sprutar gift över hela min ekonomi. Äsch, tänker jag sen, och dricker goda koppar kaffe ute i solen. Jag får väl gå med i någon bokklubb och fly in i någon rik persons liv så fort jag bara kan och läsa den om och om igen så många gånger att jag stannar där hela hösten.


Kommentarer
Postat av: elsa

Jätte, jättefin bild!

Är det du som tagit den? :)

/kram elsa

2010-09-15 @ 18:01:02
URL: http://elsabirgersson.blogg.se/
Postat av: svar.

Jag skulle önskat det. Tyvärr inte.. Kram!

2010-09-16 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0