Godkväll alla fröknar och fräknar.



Jag har en man som sover i min säng och jag kan inte somna. Kanske beror det på att jag sov alldeles för länge imorses, men vad tusan gör väl det när man drömmer att man målar läpparna röda i en smutsig spegel och går på fest ute på ett skepp någonstans. Ett skepp där alla dansar så mycket att man glömmer allt annat och låter solen gå upp över havet en bit ifrån. Jag kan svära på att när jag väl vaknade kunde jag fortfarande höra knarrandet från båtens golv i kombination med musiken. Och om jag väl hade lyft på täcket hade säkert alla mina tår fortfarande svängt fram och tillbaka och trott att det var drömmen jag levde i och inte verkligheten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0