Heart skipped a beat.



För en vecka sedan skrev jag brev vid den här tiden och nu fördriver jag istället tiden med att titta på film. En fin film med engelska flickor som är så vackra att jag bara vill krypa in och bo med dem på deras slott. För där går de upp mitt i natten och badar nakna bara för att det är en sådan fin natt att det är dumt att slösa bort den på att sova. Springer runt bland öppna landskap och dricker vin inlåsta på rummet. Har kuddkrig så att alla fjädrar flyger runt och ligger och viskar tills de somnar. När jag nös, nös en av flickorna på filmen också. "Prosit" sa en annan och helt plötsligt kändes det som att jag var med. Även om de är femton år och ganska elaka.
Men istället sitter jag här i mitt rum med tända ljus och mörkret tätt inpå utanför. Sitter här och längtar till sommaren för då ska jag göra allt sånt där. Och lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0