Bigmouth strikes again.



Mitt rum är jättekallt och det har blivit november. Är invirad i en filt och lyssnar på musik som gör mig varm i magen. Har bokat en resa som också värmer, även om det inte är ett varmt land och bara för några dagar. Men vad tusan. Har tusen drömmar men drömmer ingenting om nätterna för jag somnar aldrig men vad gör det när man är ung och galen och tappar bort alla sina saker på lördagsnätter. Det är inte lätt, vilket konstaterades alldeles för många gånger natten innan.


Kommentarer
Postat av: J

oh caroline din blog är bra men du måste låta mig hjälpa dig med layouten... DET är lätt..

2010-11-01 @ 23:17:17
Postat av: caroline

Haha men gör det för tusan! Mottager hjälp med öppna armar!

2010-11-02 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0