En vecka i oktober i stora bilder och små ord.



Jag och Håkan flyttade in i en lägenhet i Göteborg för några dagar. Han är kvar där än.


Delade på stora kanelbullar i Haga tillsammans med Jossan och Rebecca.



Drack tusentals kaffekoppar med Julia medan tiden skrattades bort och flög iväg.


Hackade en paprika som blev till en riktig god fredagsmiddag, även om bilden inte riktigt talar för det. Det var gott. Jag lovar. Och så starkt att det gjorde mig uppiggad och höll sömnen borta mest hela natten. Eller om det var alla tusentals koppar kaffe som gjorde det. Svårt att avgöra..


En kväll var jag på förfest hemma hos damen till höger.



Och avslutade veckan med att äta chokladbollar på IKEA i Jönköping, och har nog aldrig velat ta med mig alla möbler hem till min nya lägenhet så mycket. Min nya lägenhet som jag inte har skaffat än. Och inte har planer på att skaffa än på ett tag heller. Men man får väl drömma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0